4 Yüz – Kız Kıza video klip şarkı sözleri

Reklam Almak İçin Tıklayın 

4 Yüz – Kız Kıza

Of sıkıldım çok bunaldım
Yeter eve tıkılıp kaldım
Oku oku kitap kalmadı
Biraz gezmek lazım

Hadi kalk çıkıp atıştıralım
Akalım geceye can yakalım
Hadi sür savaş boyalarını
Bu gece şehri dağıtalım

Kız kıza gezelim bu gece
Çıtırlara bakalım laf atalım
Kız kıza gezelim bu gece
Olmuşları seçelim can yakalım..

Reklam Almak İçin Tıklayın

etiketler:4 yüz, dörtyüz, kızkıza, kız kıza, bedava, mp3. download. indir, ücretsiz, video, klip,

4 Yüz, klip, müzik, Video, şarkı sözü kategorisinde yayınlandı. 69 Comments »

69 Yanıt to “4 Yüz – Kız Kıza video klip şarkı sözleri”

  1. 4 YÜZÜM Says:

    harikaaaaaaaaaaaaaa

  2. rukas Says:

    yani fena diil ama ilkayyyyyyyyyy yakışıklı çoçuk bizde onurdan daha yksklı

  3. rukas Says:

    onur kimmiş yha bıyıkları iğrencin önde gideni hele sac yapışııı iğrençççççççç kıslar desen ağzıma bile alamıcam ama ilkay çok sewmpatik bi çoçuk

  4. sevtap gül Says:

    onur çok yakışıklı ona aşıgım ve şarkılarını çok seviyorum

  5. sümeyye Says:

    çok güzel desem yalan olur onur çirkin biri ama şarkıları süper şakaşaka bayıldım kısaca süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  6. sümeyye Says:

    çok güzel desem yalan olur onur çirkin biri ama şarkıları süper şakaşaka bayıldım kısaca harika

  7. sümeyye Says:

    onur sana bayılıyor çok yakışıklısın

  8. bahar Says:

    güzeelllllllll

  9. beyza Says:

    onur sana bayılıyorum çok yakışılısın onuuuuurr::)

  10. merve Says:

    hepiniz güzelsiniz siz bunlara bakmayın sizi kıskanıyorlar sizzz harikasınızzzzzzzzzzzzzzz

  11. hatice kübra Says:

    süpersiniz

  12. gamze Says:

    çok çirkin

  13. gamze Says:

    iğren kısacası

  14. ırmak Says:

    ya
    bence onura arkadaşlar çirkin diyor ama deyil. hepside 4 yüz olrak cok amacok ggggggüüüüüüüzzzeeeeeellll…………

  15. gizem yaran Says:

    !SÜPERSİNİZ YYYYYYYYYYYYYYYYYYAAAAAA

  16. merve Says:

    ben 4 yuze bayılıyorum eyer şu anda busitede benim msnemi 4yuzen de almasını istiyorum.
    ertan.aga@hotmail.com
    :))))))))))))))))))))

  17. damla Says:

    ben sizi çok seviyorum çok büyük hayranınızım bence onur ve ilkay çok yakışıklı minicik yüreğimde çok büyük bi sevginiz var …!

  18. büşra Says:

    ırmaksanakatılıyorumonur çokyakışıklı

  19. ecem Says:

    bayıldım onura

  20. ecem Says:

    sarışın kızla hani sarışın oğlan var ya aşığım onlaaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  21. enes Says:

    hadi kalk çıkıp atıştıralarım akalım geceye can yakalım hadi sür savaş payalarını bu gece bu şehri dağıtalım

  22. seymoş Says:

    didemin
    msnsi varbende sizinlede paylaşayım dedim (didem_erguven_34@hotmail.com)

  23. nur aysun Says:

    bence çok güzel bütün şarkıları ben onlara güveniyorum

  24. bence 4 yüz çok kötü Says:

    bence 4 yüz çok kötü bi grup iğrenç yani hepsi ondan daha güzel

  25. bence Says:

    sellllaaaammmm

  26. aslı Says:

    biz bu sene gecemizde 4 yüz grubunun gösterisini yapıcaz. kızkıza şarkısını sölicez… choK GÜsel olacakk yhaa!!

  27. sinem Says:

    slm
    arkadaşlar ben 4 yüzü çok seviyorum hattta kız kıza gezelime bayılıyorum beni eklemek isterseniz mesenem
    cadı_kiz_19@hotmail.com

  28. sinem Says:

    çok güzelllllllllllllllllll bayıldım 4 yuz seni çok seviyorum

  29. selin buse Says:

    onur ve didem sizi çok seviyorum üstelik onur abi ve didem abla birbirinize çok yakışıyorsunuz(L)

  30. burcin Says:

    ben dörtyüz ölse urumda olmaz ama grup hepsinin kılına zarar gelse dünyayı yakarım.ama dörtyüzün salla,dandinive kızkıza şarkısının klipleri güzell bu arada taklitciler onu sölemeyi unutmayayım didem gülçini taklit edio sesine bi baksanıza hele hele gülnur oda cemreyi ve yasemini taklit edio onun da sesine bakın ilkay ve onur da kliplerde çok taklitciler herşeye rağmen klibi kitapla başlıo 4 yüzün dandini klibi de kitapla başlıyo aman aman sakın ha sevmeyin dörtyüzü siz BLOGCUnun sitelerine girin bakın 4 yüzle ilgili şeyerle you tubeye m taklitci 4 yüz yazın dinleyin okuyun o zmn anlarsınız bu arada didemin msnsi bende var diğen de yalann atmasınn

  31. seda Says:

    ben seni cok seviom

  32. seda Says:

    YAA COK GUSEL AMA BEN DİDEM VE ONUR ABİYİ COK SEVİOM COK TATLI YAA DİDEM ABLAAAAAAA????????????

  33. gokce Says:

    yaaaa bence herkezz abartıyo okadarda guzel deillllllllllllllllll ama benden sonra tufan kımın umrunda super ama kıskıza gezelım berbatttt

  34. feyza Says:

    bence çok güzel grup hepside 4 yüzde çok çabalamasaydılar bu şarkıları ve klipleri yapamazdılar HEPİNİZE SLM’LAR :d(:

  35. ebrar Says:

    mükemmellllsinizzz…

  36. sena Says:

    çok güzel

  37. mervenur Says:

    bence çok hoç ben hepsini seviyorum…

    şarkılarınıda beyeniyorum

  38. ilknur Says:

    bence en güzel kız didem en güzel erkekte onur bence didemle onur birbirine çok yakışıyor.

  39. yeşim Says:

    ya ben bu şarkıyı hiç beyenmedim

  40. fatma Says:

    cok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  41. cemre kemer Says:

    ilkay

  42. melike Says:

    bayılıyorum 4 yuze cok güzel soyluyorlar resmen askımlar yaaaa

  43. melike Says:

    4 yuz bi harıka guzellere bays

  44. nida Says:

    gönderenlerde kimmiş korkmayın size laf söylettirmem arkanızdayım
    Ben ONUR ve İLKER’İ çooooook SEVİYORUM
    DİDEM ile GÜLNUR’A BAYILIYORUMMMMMMMMMMMMMMMMM

  45. gözde Says:

    4 yüz benim en çok sevdiğim gruptur ve 4 yüzün şarkılarını hayranlıkla dinliyorum

  46. gözde aytekin Says:

    didem ablayla onur abi birbirlerine çok yakışıyorlar

  47. mustafa Says:

    bende 4 yüz cok sevıyorum kızlar sızıde cok sevıyorum

  48. mustafa Says:

    kızlar ekleyın konusalım

  49. mustafa Says:

    kızlar buda msn sahbaz_42_42@hotmail.com
    sevıyorum sızlerı

  50. gülçin Says:

    4 yüzü çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

  51. cansu Says:

    merhABA 4YÜZ SİZİ ÇOKK SEVİYORUM

  52. gizem Says:

    bence hepsi birbirinden güzel size göre değişik tabi by

  53. naz Says:

    4 yüz grubuna bayılıyorum benim çok şarkı söyleye biliyorum ve sizi çok seviyorum didem ablayı onur abiyi gülnur ablayı ve ilker abiyi çok seviyorum didem abla onur abiye çok yakışıyor gülnur abla ile ilker abide birbirine çok yakışıyorlar sizi çok seviyorum siz 2. sıradasınız 1. numarada hepsi grubu var 2. de siz ve 3. de ise hadise var bay

  54. gül sevin Says:

    4 yüz sizin şarkılarnızın hepsini bizde okulda o şarkıları dans yaparak söylüyoruz size çok amaçok hastayım yakında istanbula taşınacaz eminimki sizi orada görürüm ama görürsem sizi çok sevdiğimi sölicem bu şarkılar sizinmi? ama bu şarkıların hepsinin sözlerini sizin yazdığınızı biliyorum sizin şarkınız hepsi 1 den bile güzel ve siz güzelliğinizle onları 1000 basarsınız sizin şarkılarınız hepsi birdende harika iki siz bu dünyada varsınız sizi bütün kalbimle çok amaçok seviyerum bybyby

  55. damlanur Says:

    çooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel 4 yüze bayılıyorrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  56. sude didem gülnur onur ilkay Says:

    aşkım didem seni çok seviorummmmmmmmmm

    önceden seninle tanışmıştık zaten aşkımmm

  57. ilayda Says:

    harika bir gurup bence mükemmellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll çokiyiii süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  58. merve Says:

    didem aşkım gülnurda erkekler porsuk

  59. elife Says:

    hepiniz süpersiniz hepinizi çoooooooook seviyorum en çok onur ve ilkayi siz çok sempatiksiniz aşkım ilkay

  60. helin Says:

    harikalar.eger selena nın mns si ni almak istiyosanzkalem ve kagıtı elinize alın çünkü selena nın mns sini veriyorum.sinem_kobal_sln@hotmail.com

  61. büşra Says:

    bu şarkı çok güzl

  62. salih Says:

    olgun bayanlar ekleyin güzel dakikalar yaşayalım
    salih1964_179@hotmail.com

  63. fatma Says:

    yanlıs yasılmıs cok güzel kızlar sarkızı cirgin

  64. feyza Says:

    4yüz çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookgüzel ve 4yüzde sarışın abla benim bababın amcasının kızıdır

  65. melek Says:

    çok güzel kilipleri var keşke onların yerinde olsaydım

  66. hejya Says:

    çok güzel en büyük hayranları benim en büyük dileğim onları görebilmektir keşke yazdığımı görebilselerdi şarkılarının devamını dilerim

  67. rabia Says:

    feyza kim olduğunu bilmem ama ne dersen de eğer amcanın kızı olsaydı adını bilirdin canım

  68. rabia Says:

    pardon babanın amcasının kızı demek istedim


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

